Vejkirke

VejkirkerMenighedsrådet har tilmeldt Oksbøl kirke til vejkirkeordningen. Der er én brochure for Øerne og én for Jylland. I alt er400 kirker omtalt i disse brochurer. Kirkens navn og adresse er nævnt her, ligeså kort omtale af kirken og tlf. nr. til graver/kirketjener, som kan kontaktes, hvis man ønsker at komme ind og se kirken inden for arbejdstiden. Læs evt. mere om vejkirkeordningen på www.vejkirker.dk. Her kan brochuren også hentes. Brochuren udsendes til biblioteker, campingpladser, turistbureauer m.m.. Mange mennesker er glade for at have en samlet oversigt over kirkerne på den egn, hvor man holder ferie. Vi bliver også en cykelvenlig kommune ved at sørge for, at man kan parkere sin cykel ved kirken, man kan få fyldt sin vandflaske og man kan få pumpet sin cykel. Du kan hente folderen ved at klikke på billedet.

Velkommen til Oksbøl kirke

Menighedsrådet